יועץ המשכנתאות שלכם, היועץ הפיננסי הפרטי שלכם!

אם אתם עומדים לפני לקיחת משכנתא, אתם ודאי כבר פניתם ליועץ משכנתאות פרטי. אם עדיין לא, זה הזמן לחפש יועץ משכנתאות מנוסה ומקצועי. דאגו לשמוע עליו ועל הניסיון שלו בתחום. ברגע שכבר בחרתם ביועץ משכנתאות, היועץ ישב אתכם לפגישת ייעוץ ראשונית, לשמוע מה יש לכם לספר ולהבין את תמונת המצב שלכם. מיד אחר כך הוא יפנה לבנק לקבל אישור עקרוני למשכנתא שלכם. 

מה קורה אם קיבלתם סירוב משכנתא? המידע המלא

מה זה אומר סירוב משכנתא?

לא כל אחד מקבל סירוב משכנתא. אם קיבלתם סירוב, כנראה שיש דברים בגו. איך אומרים? על ראש הגנב בוער הכובע. לא סתם נטפלים למישהו. מה יכולה להיות הסיבה לכך? יתכן וההתנהלות שלכם עם הבנק עד היום הייתה מאוד לא אחראית. לא עמדתם בתשלומים של הלוואות. הצ'קים שלכם חזרו. לא היה לכם כיסוי להתחייבויות. התפרעתם עם האשראי וכו'. ובמקרים חריגים יתכן גם שפשטתם את הרגל.

אם אתם יודעים שיש לכם תסבוכת כלשהי עם הבנק, שתפו את יועץ המשכנתאות שלכם בכך. אין לכם מה להסתיר ממנו, הוא כאן לטובתכם ועומד לימינכם. הוא יעשה הכל כדי שיאשרו לכם לקבל משכנתא. לכן, אם הוא יבין שהבנק לא יאשר את המשכנתא עם התנאים שיש לכם עכשיו, הוא כבר יעזור לכם. הוא יכוון אתכם לשפר את מעמדכם בעיני הבנק ורק אחר כך לבקש אישור למשכנתא.

אם אתם חוששים להראות ליועץ המשכנתאות את הפרטים האישיים שלכם, אתם בכל אופן תדרשו לעשות זאת. כאשר היועץ פונה לבנק, הוא צריך לקבל ממכם יפוי כח והוא יכול לפתוח את כל המידע עליכם בבנק. רק כך הוא יכול להתנהל. ככה זה עובד.

במדינה שלנו, הכל מתועד. כך אם קיבלתם סירוב אשראי, זה ישאר חקוק על השם שלכם. זאת לא תהיה בגדר מחמאה גדולה מדי בעיני הבנק. הם יזכרו את זה לתמיד שאתם לא קיבלתם אישור ואת הסיבה לכך. אם תקבלו סירוב מבנק אחד, אל תפנו לבנק נוסף. חבל ללכלך את השם שלכם. בדרך כלל לבנקים יהיו את אותם דרישות. ואם בנק אחד לא מעוניין  לאשר לכם משכנתא, כנראה שהבעיה היא בכם ולא בבנק הזה ספציפי. עדיף שתפנו מיד ליועץ המשכנתאות שיעזור לכם לתקן את העבר האשראי שלכם ולגרום לכם לקבל את המשכנתא המבוקשת.

דאגו לדו"ח אשראי ירוק!

הבנק מדרג כל לקוח בדרגת אשראי מסוימת. ככל שאתם לקוחות טובים יותר, הבנק יעלה אתכם לדרגה גבוהה יותר. להיות ירוקים יותר. יועץ משכנתאות מנוסה יוכל לעזור לכם לעשות את זה במהירות ובקלות. כמובן שכאשר תקבלו סירוב למשכנתא, אתם יורדים בדרגה והמטרה שלכם היא להיות בציון כמה שיותר גבוה וירוק.

רוצים להוציא משכנתא בצורה בטוחה? העבר הבנקאי שלכם לא נקי במיוחד ואתם חוששים לקבל סירוב מהבנק?

חברת המפתח למשכנתאות יבנה כאן בשבילכם.

נשמח לעזור לכם בכל מה שנוגע למשכנתא שלכם. אנו מתמחים במיוחד בעזרה למסורבי משכנתא ברמה קשה, לאנשים המתקשים לגייס הון עצמי ועוד בעיות מסוגים שונים. נשמח לתת לכם שירות אדיב ואמין של בכירי היועצים בארץ.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: