מחפשים מידע על ביטוח חיים מחלות לב? הכתבה הבאה תעזור לכם!

מחלות לב הן אחד הגורמים המוכרים ביותר לתמותה בישראל, לא עלינו, בקרב הגברים. בעיות בלב מוכרות ונפוצות יותר. בתפילה שלא נשמע עוד על חולים. וכולם יבריאו במהירות.

ישנם תרופות שונות ופתרונות למחלות אלו. ישנם הרבה שחוזרים לבריאותם האיתנה לאחר תקופה או מספר שנים קשות. ובכל אופן, חברות הביטוח חוששות לתת ביטוח חיים לאדם חולה לב. גם אם הוא במצב מצוין ותולים בו תקוות והחלמה מהירה.

מה עושה חולה לב שרוצה לקחת משכנתא?

ישנו ביטוח המיועד לחולי לב. למה? החוק קובע כי קיים שוויון זכויות וכי כל אחד יכול להשיג משכנתא גם חולים במצב קשה. חלקם לא צריך להיגרע. 

אמנם, פוליסת ביטוח חיים לחולה לב תהיה שונה מאוד מפוליסת ביטוח רגילה של אדם בריא. אבל זה מובן מאוד. אין צורך להתנצל על כך. חברת הביטוח אכן לוקחת סיכון גבוה כאשר היא מבטחת את החולה. לעומת זאת, לבטח אדם צעיר ובריא, כמה כבר יעלה לה?

חברת ביטוח שתרצה לסרב לחולה לב לקבל פוליסת ביטוח חיים, תהיה חייבת לאשר לו ביטוח חיים לאדם עם מוגבלות מקצרת חיים. מדובר בפוליסה יקרה מאוד. אבל עדיין, מאפשרת להוציא משכנתא מהבנק.

מהם ההבדלים בין ביטוח חיים רגיל לביטוח לחולי לב?

  1. אדם חולה לב שקונה את פוליסת הביטוח המדינה מוכנה לעזור לו לשלם את ההחזר החודשי במענק של 300 ש"ח מדי חודש.
  2. כל אדם שיש לו מוגבלות מסוימת הנחשבת למקצרת חיים, יעבור תקופת אכשרה לביטוח חיים של 2.5 שנים.
  3. ערך הביטוח בביטוח חיים לחולי לב יהיה 50% משארית ההלוואה. כאשר הסכום מוגבל, עד 550,000 ש"ח.

בסופו של דבר מה קורה בעולם הביטוחי משכנתא לחולי לב?

החוק הזה שדיברנו עליו עדיין לא באמת מיושם. למרות שהוא כבר נחקק בשנת 2017. עדיין תמצאו חולי לב במצב מצוין, שהרופאים כן משערים שיוכלו לחיות עוד שנים ארוכות, אבל חברות הביטוח חוששות מהם ולא מוכנות לאשר פוליסת ביטוח חיים. כתוצאה מכך הרבה חולים לא יכולים לקנות דירה משל עצמם ומחירי הדירות רק עולים ומזנקים. שלא נדבר על חולים במצב קשה יותר שאף חברה לא רוצה לשמוע מהם מילה. 

אבל, אנחנו לא ניתן למצב הזה להיגרר. אין שום סיבה בעולם שמי שחולה צריך גם לחיות בלי קורת גג לראשו. למה שכל הבריאים ימשיכו את חיי השלווה והשמחה, יחגגו בכל מקום, יפרגנו לעצמם כל טוב, יקבלו הטבות היכן שרק אפשר, ומי שבאמת זקוק להם, ישב בצד ולא יקבל אישור למשכנתא? היו לא תהיה!  

מה עושים כדי לקבל משכנתא למרות הכל?

  • רוכשים ביטוח למחלות לב בבנק בו רוצים לקחת את הלוואת המשכנתא. 
  • קונים את פוליסת הביטוח לבעל או לאישה של החולה. אם הבנק יאשר את הדבר.
  • קונים פוליסת הביטוח חיים בלי הצהרת בריאות. זו פוליסה  יקרה אבל מאפשרת.
  • את הפוליסה קונים דרך הסוכנות. היא זו שתלחץ על חברת הביטוח להעניק לחולה את הפוליסה הרצויה.
  • ישנם בנקים שכן יתנו לחולים הלוואה בלי לדרוש מכם ביטוח חיים. אם יהיו ללווים ביטוח תאונות אישיות ופוליסה נוספת עבור ביטוח מחלות קשות.

חולים המעוניינים להשיג את המשכנתא המיוחלת, מתבקשים לחייג עכשיו ולקבל שירות מהיר, מקצועי ואדיב של יועצי משכנתאות בכירים מחברת המפתח למשכנתא יבנה.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: