רוצים להגדיל את ההון העצמי שלכם? אתם חייבים לקרוא את הפוסט הזה!

מחירי הדירות היום יקרים מאוד. כל מי שקצת נמצא בתחום מכיר את הנתונים ההזויים המצביעים על המחירים המטפסים ועולים כאשר אין שום מחיצה שתבלום את העליה החדה. אם בעבר היו זוגות צעירים שהתחתנו עם דירה, היום גם בפריפריות זוגות לוקחים על עצמם משכנתא. ואם פעם יכלו לבכות על משכנתא כבדה, היום מבכים על כך שאין הון עצמי מספק. אבל בואו ננסה לראות את הטוב. בשורות הבאות תקבלו את כל השלבים להגדלת הון עצמי. כך שמהר מאוד תמצאו את עצמכם מתקדמים לעבר היעד שלכם. רכישת דירה.

בדרך לרכישת דירה, מה עושים דבר ראשון?

מתחילים לחסוך כסף!

איך חוסכים? מכינים רשימה מסודרת המונה את כל ההוצאות המשפחתיות שלכם.  תכניסו לשם את כל הוצאות החשמל, ארנונה, מים, גז, טלפון, ועד בית, חוגים, בילויים, אוכל , ביגוד ועוד. אל תדלגו על שום פרט. השלב הזה  מיועד נטו לטובתכם האישית. רשמו את הסכום הסופי לסיכום.

כעת תרשמו רשימה נוספת עם כל ההכנסות שלכם. בתקווה שהיא אכן תהיה ארוכה מאוד. תכללו גם קצבאות ילדים וכדו'. גם כאן תסכמו את כל ההכנסות ותציינו את הסכום הסופי שיצא לכם.

השלב האחרון והמכריע! השוו בין הרשימות. בואו נקווה שההכנסות שלכם גבוהות מן ההוצאות החודשיות.  

ואם אין איזון בין ההוצאות להכנסות?

אם אתם אכן מכניסים יותר מאשר מוציאים, מצבכם מעולה. אבל, כדי לשים כסף בצד, צריך עודפים. ובשביל הון עצמי מכובד, יש צורך בעודפים מכובדים. אז שלא תזוח דעתכם. מחכה לכם הרבה עבודה. אבל יש לציין שאתם יחסית אנשים מסודרים ומחושבים. כלכלת המשפחה שלכם כנראה מנוהלת בצורה אחראית. 

אם אתם רואים שאתם לא סוגרים חודש בכבוד, ובקושי יש לכם עודף בבנק, זה הזמן להתחיל לעבוד על כך. קחו את הרשימה הראשונה לידכם. סמנו כל הוצאה האם היא חשובה. אבל, אתם חייבים לבחור ב 5 הוצאות מיותרות שאתם מתכננים מעכשיו לצמצם בהן. 

איך מוסיפים עוד כסף לקופת ההון העצמי?

אם אתם יכולים להוסיף שעות עבודה, עשו זאת. ואם לא, תוכלו לחפש עבודה צדדית נוספת שתעזור לכם להגדיל את ההכנסות שלכם. אבל, בחרו בעבודה שאתם אוהבים. מכיוון שאם תלכו על תחום השנוי עליכם, מהר מאוד תמצאו את עצמכם מיואשים ובורחים מהעבודה. אי אפשר לעבוד בעבודה מעצבנת. ולא כדאי גם לנסות.

רוצים לקנות דירה? מחפשים דרך הגיונית לעשות זאת? כמעט מיואשים? תרגעו. אנחנו כאן כדי לעזור לכם! חברת המפתח למשכנתאות יבנה נועדה במיוחד בשבילכם. צוות המומחים שלנו כבר ליוו אלפי לקוחות מתוסכלים וחוששים, לעבר דירת החלומות שלהם. הצוות שלנו מכיל יועצי משכנתאות, פקידי בנקים לשעבר ועוד.

אני רוצה לפגוש יועץ משכנתאות בכיר מחברת המפתח למשכנתאות יבנה שיעזור לי בגיוס הון עצמי.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: